marți, iunie 09, 2009

Lumea mea scrisă din colţuri.

Lumea e in continua miscare,face ca totul sa treaca,fara viata timp n-ar exista si...

Mania mea e neputincioasa,dreptatea mea nu dispune de alianta.
Se aduna tot ca sa dispara,orice drum lung ajunge o povara.
Aseara,acum defapt in zilele ce vor veni,cuvintele mele nu vor mai fii.
Vor muri intr-o zii colorata de vara,urasc vara!
Ma umple de nervi caldura de afara si veselia artificiala.
Mestec timp si inghit spatiu pe beaturi lente de amintiri.
Ma inec in gandurile din priviri.
Suspin ascuns,ca-n lumea asta...draci - copii,nu ai voie sa fii slab!
Trag fumul in piept sperand ca am mai omorit o parte din mine fizic,in balanta cu ce a murit deja psihic.
Am cedat,am cedat de multe ori,repet si spun ce simt nu dau sfaturi,ceas nu am...deci nici timp.
Ca ma cert cu el de luni incoace.
Am auzit o replica frumoasa...la icoana numita televizor si suna cam asa:
"Ti-ai uitat trecutul,dar trecutul nu te va uita niciodata!"

Nu ai scapat,n-ai scapat

Un comentariu: