marți, iunie 23, 2009

Serie Avatare I

Prima serie de avatare expusă pe blog,deci:

23 de comentarii:

  1. All I wanna do is * BOOM BOOM POC POC BOOM TIC* and take your Money $$$
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus şi eu melodia
    E frumoasă :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Da..efaină rău
    Şi totuşi crăp de somn!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa e..te invit la non-stop la un "evergizant" era să scriu,doamne Oo""

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fii genial pentru că e clar,se citeşte somn în ochii MEU

    RăspundețiȘtergere
  6. Miroase a mici ba'
    Deci pe bune as veni la un Bull ca si io vreau

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie-mi miroase a parfum lol
    Am luat-o razna,toată ziua am avut mirosuri

    RăspundețiȘtergere
  8. Acu' pe bune
    Ma enerveaza ca nu putem merge la un Bull

    RăspundețiȘtergere
  9. Da..eu acum mănânc morcovi muraţi :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am accidentat degetselluoh :-$


    [observi?:))]

    RăspundețiȘtergere
  11. transfuzii,iluzii
    refuzuri si abandon
    defintiile vietii asternute
    de comentator
    si torn,la randu' meu
    venin pe rana ta de dor
    las la o parte grija
    veninul va umple lipsa
    nu uiti nimic,asculta cu atentie linistea
    aproape de nimic vezi linistea
    te departezi de nimic simti linistea
    in atata galagie unde-i linistea? nelinistea ta!?
    pe beaturi lente razbat cuvantul altuia grait
    astept plecarea spre finalul resimtit
    caci sfarsitul cu mai multe finaluri repara un suflet ranit
    ..spuneam in fata oglinzii in apus de rasarit





    (2:12AM)
    28,feb

    RăspundețiȘtergere
  12. de kimoh
    (daaaaia's my name..)
    :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Numai versuri de la mine nu puteai să pui :|
    Doamne :))

    RăspundețiȘtergere